|
Předchozí |
Zpět |
Následující |
|
Kolejiště stanice Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B. Praha, CZE 14. 9. 2025 |
|
 Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." title="Kolejiště stanice Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." align="left" border="0" style="position:absolute; left:0px; top:50%; margin-top:-133px; z-index:1" /> Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." title="Kolejiště stanice Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." align="left" border="0" style="position:absolute; left:50%; margin-left:-160px; top:50%; margin-top:-133px; z-index:1" /> Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." title="Kolejiště stanice Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." align="left" border="0" style="position:absolute; right:0; top:50%; margin-top:-133px; z-index:1" /> |
| Koupit obrázek |
|
Předchozí |
Zpět |
Následující |
|
Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.
|
|