Zpět by se nemělo měnit. Druhá Praha
 
 

Praha

Předchozí Zpět Následující

Kolejiště stanice Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B. Praha, CZE 14. 9. 2025

Kolejiště stanice <a href="/Tema/Praha-Liběň dolní nádraží (žst)">Praha-Liběň dolní nádraží</a> se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B.Kolejiště stanice <a href=Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." title="Kolejiště stanice Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." align="left" border="0" style="position:absolute; left:0px; top:50%; margin-top:-133px; z-index:1" />Kolejiště stanice <a href=Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." title="Kolejiště stanice Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." align="left" border="0" style="position:absolute; left:50%; margin-left:-160px; top:50%; margin-top:-133px; z-index:1" />Kolejiště stanice <a href=Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." title="Kolejiště stanice Praha-Liběň dolní nádraží se nacházelo severně od staniční budovy (na snímku blíže k fotografovi), mezi histroickou budovou a současným betonovým monstrem se nacházelo několik kolejí vleček a rozsáhlý areál skladů, ze kterých nezůstalo nic. Koleje odsud ale tak úplně nezmizely: přímo pod cípem centra Nová Palmovka prochází od roku 1990 tunely metra B." align="left" border="0" style="position:absolute; right:0; top:50%; margin-top:-133px; z-index:1" />
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.